Benieuwd naar ons werk?

Ons recept voor goede ideeën leggen we natuurlijk niet op tafel. Maar het werk en de campagnes die eruit voortvloeien, tonen we met veel trots. Ontdek hieronder wat we met onze geïntegreerde campagnes voor adverteerders kunnen doen.

Een greep uit ons werk

ALDI - Hoeveel was't?

Vraag jij ook wel eens aan je partner "Hoeveel was't voor de boodschappen?".
Een duidelijke en heldere price-value boodschap, die midden in de coronacrisis volledig tot zijn recht komt.
Een campagne gemaakt naar aanleiding van Covid-19.

OPEL - OPEL PROTECT

In onzekere tijden neem je als consument het liefst zo weinig mogelijk risico. Opel helpt je dan ook de covid-19 crisis te overbruggen. Met Opel Protect rij je nu en betaal je met een gerust gemoed pas binnen 3 maanden.
Een campagne gemaakt naar aanleiding van Covid-19.

OPEL - Launches 2020

Een beknopt overzicht van alle campagnes rond lanceringen van nieuwe OPEL-voertuigen in 2020.

OPEL - Brussels Motor Show 2020

Campagne voor het Autosalon Brussel 2020, met een focus op de nieuwe Corsa, Astra en SUV's.

ALDI - Emoji's

Kom en verzamel ze allemaal, onze knotsgekke Emoji's! Een leuke én effectieve verzamelactie om ALDI-klanten te bedanken voor hun loyaliteit.

OPEL - Professional Days

B2B-campagne om de bedrijfsvoertuigen van OPEL in de kijker te zetten.

ALDI - 'Proef het zelf'-toer

Tijd om de consument zelf te laten oordelen over de kwaliteit van ALDI's producten . Een groots opgezette activatiecampagne waarbij we door het land trokken met de ‘Proef het zelf’-toer. We hielden halt in verschillende steden en lieten voorbijgangers zelf een blinde smaaktest doen. Welke vonden ze het lekkerst: het product van ALDI of dat van het A-merk?

ALDI - De kracht van blinde testen

Er zijn nog consumenten die denken dat producten van ALDI niet kwaliteitsvol of niet lekker zijn. Om hun vooroordelen te ontkrachten werden de producten van ALDI vergeleken met grotere en bekendere A-merken. En wat bleek? De testpersonen vonden de ALDI-producten meestal even goed of zelfs beter.

Een sterk uitgangspunt om een uitgebreide on- en offlinecampagne te starten en zwart-op-wit aan te tonen dat je beter niet zomaar “Het is maar van den ALDI” zegt.

ALDI - Folders in al hun variaties

Met een ruime fotostudio en alle nodige creatieve krachten in huis creëerden we de ALDI-folder die elke week in alle brievenbussen van België en Luxemburg valt. Naargelang de wens van de klant, maken we zowel overzichtelijke algemene edities als publicaties die op specifieke thema’s inspelen – telkens in vijf taalversies. En dat konden consumenten wel smaken, want in 2018 werd de leaflet verkozen tot ‘Beste Folder van het Jaar’.